2012. február 29., szerda

Szines könyvek 1900-ból véletlenül találtam - Jelenlegi ára: 6 000 Ft +


NYILVÁNOS KÓTYAVETYÉRE BOCSÁJTOM  KOMOLY ÖRÖKSÉGEMET MOST IME EZEN PORTÉKA FORMÁJÁBAN. AKINEK NEM TECCIK AZ  AZ Ő BAJA, AKINEK VISZONT TECCIK Ő AZ ÉN BARÁTOM, ÉS JAVASLOM NEKI HOGY HÚZZON BELE , UGYANIS IGEN LÁTVÁNYOS CSETEPATÉ VÁRHATÓ A VÉGÉRE AZ ÉN ŐSZINTE ÖRÖMÖMRE. VIGYÁZAT, HA A PORTÉKA NEM KEL EL AKKOR MEGMARAD. A FELTETT KÉRDÉSEKRE  KEDV SZERINT VÁLASZOLOK.. A végén 1 valaki biztos  jól jár  - vagyis  ÉN, ezuton kérek minden jólelkű látogatót hogy legalább egyszer kattintson a LICITÁLÁS gombra , jutalmul fizethet magának 1 fagyit .  
 
  A leütött tételt csak postai uton tudom kézbesiteni.
 2 súlyos kötet,  1510 oldal,  szines boritó, postaköltség  1115  forint,   egész jó állapotban . A könyvek sok hasznos tanácsot tartalmaznak, sok kép is van bennük, 1-1 lap lóg, a fene fogja átlapozni, igy lehet hogy 1-2 lap hiányozhat, de több biztosan nem.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-28 21:16
. Szines könyvek 1900-ból véletlenül találtam - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Fontos